Check de actuele laagste prijs
Blizzard start morgen met het derde seizoen van de PS5 game Diablo IV, waarin spelers kunnen genieten van nieuwe content en verbeteringen. Deze update brengt onder andere Zoltun Kulle’s Loom, nieuwe dungeon-type vaults en een gloednieuwe robot Seneschal Companion met zich mee.
Seizoen 3 wordt een grote update voor Diablo IV, boordevol nieuwe toevoegingen en verbeteringen op verschillende fronten. Naast de toevoeging van nieuwe content, zijn er ook quality of life verbeteringen doorgevoerd. Daarnaast heeft Blizzard ook een waslijst aan bug fixes, technische verbeteringen en balans-aanpassingen per class en skill doorgevoerd.
Een van de meest opwindende functies in deze update is Zoltun Kulle’s Loom. Dit is een nieuw element dat spelers kunnen verkennen in de game. Het biedt nieuwe uitdagingen en beloningen voor diegenen die dapper genoeg zijn om de gevaren te trotseren. Met de toevoeging van deze dungeon-type vaults krijgen spelers nog meer mogelijkheden om hun vaardigheden te testen en hun personages verder te ontwikkelen.
Een andere spannende toevoeging is de introductie van een gloednieuwe metgezel: de robot Seneschal Companion. Deze metgezel zal spelers vergezellen tijdens hun avonturen in Sanctuary en kan hen helpen bij het verslaan van vijanden en het verzamelen van waardevolle buit.
Dit zijn de headlines van het 3de seizoen van Diablo IV
Hieronder vind je in het kort de belangrijkste headlines van het 3de seizoen van de PS5 game Diablo IV.
Paingorgers handschoenen – Unieke handschoenen
Het beschadigen van vijanden met een cast Niet-basisvaardigheid markeert ze gedurende 3 seconden. Wanneer een basisvaardigheid voor het eerst een gemarkeerde vijand raakt, wordt de schade van de basisvaardigheid teruggekaatst naar alle gemarkeerde vijanden, waardoor de schade 100–200%[x] toeneemt.
Aspect van aanpassingsvermogen – bruikbaarheid
Wanneer je minder dan 50% van de maximale grondstoffen inzet, genereren basisvaardigheden één keer per cast 3 van je primaire grondstoffen. Wanneer ze op of boven de 50% maximale grondstof worden uitgebracht, brengen basisvaardigheden 40-80% meer schade toe.
Het aspect van Juggernaut – Defensief
Verkrijg 0,75 –1,25 pantser, maar je Evade heeft een 100% verhoogde cooldown.
Ring van sterrenloze luchten
-
Vorige: Het casten van een kernvaardigheid verlaagt de resourcekosten van uw kernvaardigheden met 12%, tot een maximum van 40%. Wordt gereset bij gebruik van een niet-kernvaardigheid.
-
Nieuw: het uitgeven van grondstoffen verlaagt je grondstofkosten en verhoogt je schade met x10% gedurende 3 seconden, tot wel 40%.
Aanstootgevende aspect van de aanstaande
- De schadebonus heeft nu een duur van 5 seconden.
Gesmolten hart van gelukzaligheid
-
Alle statistieken zijn verhoogd naar 2x de normale waarde.
-
Kernvaardigheidsschade gewijzigd in bewegingssnelheid.
-
Schade terwijl gezond verhoogd tot 3x de normale waarde.
Unieke kracht veranderd
-
Vorige: Verkrijg 30 maximale grondstoffen. Als je schade oploopt, verlies je bovendien 3 grondstoffen voor elke 1% van het leven dat je in plaats daarvan zou hebben verloren.
-
Nieuw: Verkrijg maximaal 60 grondstoffen. Bij 75% van de binnenkomende schade worden 2 grondstoffen verbruikt voor elke 1% van het leven dat je in plaats daarvan zou hebben verloren.
Overweldigen
Overpower-aanvallen krijgen nu +1% schade, een daling van +2%, per 1% van je basisleven dat je hebt in Fortify.
Overpower-aanvallen krijgen nu +1% schade, een daling van +2%, per 1% van je basisleven dat je hebt in het bonusleven boven je basisleven.
Check de actuele laagste prijs
De nieuwste items en vaardigheden
We zullen hier in het kort ook een overzicht geven van de nieuwe items en vaardigheden voor de PS5 game Diablo IV.
1. Nieuwe items
Ring van de Vraatzuchtige
-
De duur van Rend wordt met 2,0–4,0 seconden verlengd. Het beschadigen van vijanden met Brawling Skills geldt voor 2 stapels Rend’s Bleed. Dit effect kan slechts één keer per 4 seconden per vijand optreden.
Aspect van verdeelde grond – Aanvallend
-
Elke 25 seconden wordt Upheaval gegarandeerd overmeesterd en wordt er 10-20% meer schade aangericht. Deze timer wordt met 4 seconden verlaagd wanneer onrust een baas of een elitevijand overmeestert.
2. Vaardigheden
Partij
-
De basisschade is met 900% toegenomen, van 0,25 naar 2,50.
-
Verbeterde Charge-terreinimpactschade is met 150% toegenomen, van 0,6 naar 1,5.
-
Power Charge vereist niet langer een impact op het terrein om de cooldown van Charge te verkorten, en nu zal het opladen van een baas de cooldown met 6 seconden verkorten.
Sprong
-
De basisschade is met 30% toegenomen.
Brute kracht
-
Overpowerschade daalde van 15% naar 8% per rang.
Check de actuele laagste prijs